Top Guidelines Of ماگ فانتزی

Wiki Article

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد. ماگ فانتزی

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

ماگ های سرامیکی در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد . 

خرید مطمئن

از دیزنی گذشته حتی ساده پسندها نیز عاشق این جذاب دوست داشتنی هستند چرا که انواع ماگ سرامیکی ساده و رنگی با طراحی مینیمال و خلوتی که دارد دل هر ساده پسندی را میبرد.

انواع مختلف ماگ‌ها در اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارند که هر کدام برای استفاده‌های خاص خود مناسب هستند. برخی از انواع رایج شامل:

ماگ همزن دار، داخلش یه موتور کوچولو داره. اگه نیاز به هم زدن نوشیدنی‌تون داره کافیه دکمه ماگ رو بزنین تا خودش خودکار شروع به هم زدن کنه.

مدل ماگ فانتزی؛ بامزه ترین و کیوت ترین مدل های ماگ را اینجا ببینید

ماگ قهوه نسبت به فنجان قهوه در سایز بزرگتر ی است که این ماگ بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می‌شود، به دلیل داشتن در پوش مانع از سرد شدن قهوه می‍شود، این ماگ را می‌توان در محیط کار و بیرون و.

با عضویت در خبرنامه فروشگاه تی تو مارکت از آخرین خبرها و اطلاعیه ها با خبر شوید و اولین نفری که مطلع میشود باشید.

اگر می خواهید ماگ شما طرح فانتزی داشته و کمی حالت عروسکی داشته باشد می توانید مدل ماگ عروسکی را انتخاب کنید.

این ماگ از جنس سرامیک بوده که در طرح های یکی از شخصیت های کارتونی مانند مینی ماوس، میکی ماوس، اولاف، پو و غیره است.

قیمت ماگ فانتزی وابسته به مواد و کیفیت لعاب ساخته شده میباشد. اکثر طرح های ماگ فانتزی ما وارداتی هستند و تعداد کمی از آنها ماگ های فانتزی تولید ایران یا ماگ فانتزی دست ساز هستند. اگر تنوع قیمت برای شما سوال شده اولین دلیل ??????? ????? این تنوع کیفیت ساخت بالا و واردات و دومین دلیل مشکلات و هزینه های حمل واردات هست که خوشبختانه ما در هوم دید یا خودمان وارد میکنیم یا مستقیم از وارد کننده خریداری میکنیم تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

خرید ماگ فانتزی سرامیکی و شیشه ای جدید با بهترین قیمت و کیفیت، ارسال فوری در مشهد و ارسال رایگان به سراسر ایران

Report this wiki page